Ännu en måndag

Ännu en måndag. Veckorna går så snabbt, och jag vet inte vad jag har att se fram emot.
Förutom att åka till Hanna, men det vet jag ju inte när jag gör. :/

Idag var det jobb, som det ser ut denna veckan är jag ledig på torsdag. Underbart! Har jobbat varje vardag sedan tre veckor tillbaka. Idag jobbade jag dock bara till två, riktigt skönt.
Åkte hem med mamma, spelade lite piano för att sedan åka tillbaka till Skara och gymma.

Idag fick jag en smärre chock när en av barnen fick ett utbrott och försökte att sparka och spotta på mej, bara för att jag flyttade honom från datorn och sa att han inte fick slå sin kompis. Så när han ligger och bölar som bäst på marken säger han att jag har rivit honom i ansiktet.
Då gav jag upp och hämtade en annan fröken.
Fy schöen.... jag var så arg att jag darrade!

Barbro är så söt. Igår när jag skulle lägga mej låg hon redan mitt i sängen och väntade på mej.
Så ligger hon på min arm varje kväll när jag somnar. Gullekatt.

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen.. Sen kanske man ska läsa lite teori? ............ kanske



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0