Är SÅ trött

Idag åkte jag och mamma till vårdcentralen, andra gången denna veckan.
En sköterska kom in för att ta ett EKG, och hon frågade om jag visste hur det gick till,
"Ja, jag gjorde ett i måndags..........." var mitt svar. Yes, och nu är mitt hjärta helt och hållet friskförklarat. Dock är jag fortfarande förkyld.. :(

Var i Skövde med mamma idag och shoppade loss. Jösses, gjorde av med närmare 2000 kr........
Köpte två par jeans, en jacka, ett par skor och två klänningar/linnen och två tröjor. Så jag fick ju ganska mycket för pengarna i alla fall, och sen så behövde jag ju ALLT (i alla fall byxorna, skorna och jackan ;))

Imorgon är min första jobbdag denna veckan, känner mej ju lite bättre så jag ska jobba hela 2,5 timme! Jippie...!
Återigen på ett nytt dagis, och igår ringde ett dagis som jag inte jobbat på sen innan Thailand. Så. Det är väl närmare 5-6 olika dagisar som har mitt nummer nu.
Det är jättebra. Men nu har jag inte jobbat på mitt favoritdagis på länge :( Tror att de glömt bort mej......
Wellwell.

Är SÅ trött. Ska nog sova snart!



Kommentarer
Therese

Det är härligt med shopping när man får så mycket för pengarna :)

2008-02-29 @ 08:19:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0