Malmö

Har inte haft ork att lägga ut så många inlägg eller bilder den senaste veckan så här kommer alla typ ;)

Här sitter jag och Hanna och väntar på bussen som ska ta oss in till stan
image524  image525

Jag mår ganska dåligt på den bilden och är helt övertygad om att min panna sticker ut en decimeter eftersom jag hade så ont i bihålorna. Men, som jag ser nu, det var ju fel. ;).

På fredag kväll anlände ju mamma och pappa till lägenheten (när jag väntade på dem skrev jag ju ett inlägg och hoppades att de skulle komma innan klockan åtta, så jag skulle hinna titta på let's dance. Tyvärr hann jag bara se de sista danserna och utröstningen - men det gjorde inget! :)
På lördagen var det Ikea för hela slanten (och lite ÖB). Vi handlade lampor, blommor, bestick, glas, stolar, hylla, krokar - you name it! Det var roligt att handla, men allra roligast var ju att packa upp allt ;)
Tog lite kort, dessvärre bara på fönsterna...
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0