Söndagsångsten

Söndagsångsten började redan komma krypande igårkväll, helgerna går ju så fort..........
Så därför bestämde jag mig för att göra lite nytta idag. Har pluggat teori, övningskört och tränat.
Har dock ej dammsugit rummet eller bytt lakan i sängen, vilket mamma bett mej om X antal gånger. . Man kan ju inte vara perfekt :)

Igår kollade vi på melodifestivalen, helt okej låtar som gick vidare. Sannas låt var jättefin :)
Fast jag hade änna önskat att Lasse gått vidare, fast hans låt skulle nog inte kunna vinna ändå. Men den var fin! Haha. Fick min favorit ganska snabbt där, ;)

Imorgon är det ju som sagt måndag och jag ska jobba på en ny avdelning inne i Skara. Känns lite jobbigt.... men man ska ju inte klaga när man får jobb!

Nu ska jag fortsätta att kolla på dirty dancing 2 ;)


Kommentarer
hanna

nu är det tisdag!
:P

2008-02-19 @ 08:11:07
URL: http://kiwis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0