måndag

Hade satt väckarklockan på 9 idag, och tur är väl det, för 9.03 ringde de från dagis i Skara och frågade om jag kunde jobba i eftermiddag.
Självklart kan jag det :)
Skönt att ha något inplanerat under dagen, annars blir det det vanliga; rasta hundar, sitta vid datorn och tänka att jag borde gå upp och röja på rummet.
Hoppas att jag kan jobba där fler gånger i veckan.

Har kommit på att jag omedvetet ställt in mej på att det ska bli vår nu. Att jag inte väntar på någon snö.
Men snön kommer, det är jag säker på. Vintern har väl knappt börjat ens.

På torsdag kommer Barbro hit. Åh,vad jag saknar den katten!

image486

Jäklar! Nu regnar det!


10:05

Haha, när jag sprang ut för att sätta in hndarna igen upptäckte jag att det var snöblandat regn.
SNÖ. Precis när jag skrivit att jag inte väntar mej det ;)


Kommentarer
Therese

Jag vill inte heller ha snö, men snart blir det väl kallt igen.. Jättefint kort på Barbro :)

2008-01-21 @ 10:12:54
URL: http://www.oth.blogg.se
hanna

haha, du skulle tagit i trä...
:)

2008-01-21 @ 13:18:49
URL: http://kiwis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0