jag klarade det!

Jag klarade teorin idag :D
Så skönt att det äntligen är avklarat - inga sena pluggkvällar eller inomhusdagar framför datorn när solen skiner utanför. Nu är det bara uppkörningen att fokusera på :) Den är inte bokad ännu, men ska nog boka imorgon...

Har jobbat mina två första dagar i fornbyn också. Har varit helt okej, men så svårt nu i början när man fortfarande inte riktigt vet vad som behövs göras eller hur man ska börja liksom. Tror att det kommer att ge sej så småning om.. det måste det :) Tiderna är ju 14-22, och jag har varit så trött när jag kommit hem! Dessa två nätter har jag sovit som en stock! ......... det kommer jag nog denna natten med...



Kommentarer
clabu

Grattis till det avklarade teoriprovet. Närmare körkortet har du aldrig varit... eller hur :-))
Vespan bara står och väntar...

2008-06-04 @ 22:27:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0