Dialektkrock

Anna sitter och försöker plugga.
"Äsch, jag kanske ska ta och måla naglarna istället? det är lite roligare..."
ALLT är roligare än att plugga (och städa..... och diska... och), vet hon inte det?

Idag har jag fikat med Carro, det var väldigt trevligt! Carro pratar en bra skånska, en skånska man nästan alltid förstår ;).... inte som andra här! Även fast det var jag som blev missförstådd när jag skulle beställa min kaffe! Dialektkrock!
Hanna kom och joinade oss när hon hade tröttnat på att gå omkring och dreggla i affärerna .... :) Det visade sig att jag och Hanna hade tagit en ganska stor omväg när vi gick till köpcentret....Men vi kom fram till att en promenad i regnet aldrig är fel!

Klockan är redan efter halv fem, jag tycker det känns som om dagen just börjat! Så det kan bli.... Tidsomställning?

Här skulle det vara bilder på Hannas stolar som jag och hon så fint klädde om, men minneskortet i Annas kamera och datorn vill inte riktigt sammarbeta.... så du får vänta lite på bilden mamma :)

image575

Istället kommer Hannas bilden som Hanna har som bakgrundsbild på sin dator.
Tycker den är underbar! Hotties or what?!


Kommentarer
Caroline

haha nästan alltid förstår ;)?! HA! =) Tack för idag du, treevligt att se dig igen! Hoppas ni får trevligt på slagt ikväll =) Dröm inga mardrömmar om Bord-tanten ;) kraaam

2008-03-21 @ 17:05:57
URL: http://caallin.blogg.se
Therese

Glad påsk på dej med Jullan ;)

2008-03-22 @ 17:55:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0