Juste

Juste

GLAD PÅSK!


:)


(Strax ska vi ut ;))



Kommentarer
clabu

Du skulle bara veta.....
Kärran vi fyllde med kvistar och annat trädgårdsavfall har fått stå kvar och när jag tittar ut straxt efter middagstid ser jag samma räv några meter bortom kärran mot skogen. Medveten om att Barbro är ute far jag ut på verandan ropanes på Bleppo som en galning. Räven drar iväg mot skogen och Barbro kommer farande från brygghuset och faran är över......
-Vad har jag förvandlats till ????
-Jag tycker ju inte om katter... eller ???
Fast Bleppo ÄR ju lite speciell...
-Hon har förresten meddelat att hon INTE flyttar med till London..
Tråkigt, jag förstår om du blir lite ledsen men ni kan ju täffas när du kommer hem...
Puss
PS Inte ett ord om detta till mina Schäfer-vänner !!!!

2008-03-23 @ 20:55:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0