Nyfiken katt


Mamma lyckades ta några otroliga kort igår. 
Vad jag skrattade när jag såg dem! 
Nyfiken katt, men de stackars fåglarna måste ju varit livrädda!


 image569  image568
image570


image573
image572


Igår var jag, Ellen, Ellen, Caroline och Ida på Bogrens.
Det var en trevlig kväll, och roligt att träffa Caroline igen! :)

Nu är jag barnvakt åt Alexander, mamma och pappa är och köper en TV till sommarstugan.
Vi har varit ute och krattat pinnar och löv, vinkat till månen och ritat med kritor.
Yeah, det är så en söndag ska spenderas ;)
image574


Kommentarer
Caroline

Det var så kul att träffa dig med :) Tror du har en massa roliga bilder att dela med dig av sen va :)?! Ha det så bra, och trevlig resa till Malmö, hoppas den går bättre denna gången ;) puss&kram

2008-03-16 @ 19:39:00
URL: http://caallin.blogg.se
Anna

nu är ja i Malmö - och nu är det bara du som fattas :)

2008-03-17 @ 20:49:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0