godnatt

Att köra i morse gick toppen :)
Han tyckte att jag körde bra, fast jag tyckte att jag bara gjorde massa fel hela tiden.
Blev liksom osäker nu när det var en lärare bredvid, "ska jag växla upp till fyran här?" mm, så konstigt osäker..... Nästa gång ska jag nog bara köra på. Precis som jag brukar. :)
Hur som helst är både teorin och halkan inbokat - nu jäklar har jag press på mej!
Men shiiiiit vad dyrt det är........ trodde aldrig att jag skulle bli RUINERAD när jag skulle ta körkort.......


Har varit uppe sen 05.20, nu är det dags för sängen....................

har förresten redan somnat två gånger idag, under min rast och bussresan.
jag är ingen morgonmänniska!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0