lassar

Vad jag längtar efter helg.
Åh. Jag är så trött!

Har haft tre ganska ansträngande dagar, och imorn är det ännu en......... jobbar visserligen bara ca 5,5 timmar,
men sen ska jag in till museet och träffa min nya arbetsgivare, och sedan körlektion. Kommer inte komma hem förrän på kvällen... suck.
På fredag är det jobb, och sedan är det Åsas 20årskalas-inflyttningsfest. Ser fram emot det sjukt mycket!
Ska bli SÅ roligt :)

Jag har 13 låtar av Lasse Lindh på min ipod. De är de enda låtar jag hört av honom.... och de går på repeat nonstop. (gillar Winnerbäck och Lasse Lindh. Vilken lasse kommer härnäst?)
Helt sjukt hur bra texterna är, och...... de stämmer så väl in på mina minnen, känslor, ja, allt.
Ska nog ta och lyssna sönder några andra av hans låtar... jag menar, de låtarna på min ipod är verkligen de enda jag hört av honom. Dags för lite nytt? :)

Svensk sommar tinar frusna själar och stackars satar som du och jag



Kommentarer
hanna

jahapp... så har man precis börjat vänja sig vid och acceptera den andre lars så ska du helt plötsligt byta!

2008-05-14 @ 23:16:41
URL: http://kiwis.blogg.se
Therese

Har du fått jobb på muséet? Här har jag missat grejer :)

2008-05-15 @ 12:19:25
Caroline

Jaaa, det är två bra lassar det där :) Och ja.. sanrt kommer ni! Ska bli så kuuul :) take care, KRAM

2008-05-15 @ 22:15:22
URL: http://caallin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0