valborgsmässoafton

Nu är biljetter till Malmö bokat! Åker på torsdag och kommer hem på söndag. Ska bli trevligt att träffa syster igen.
Har inte träffat henne sedan hon mötte upp mej i Malmö när jag skulle till London... Länge sen...
Och då ska hon få sin sista present från London! :)

Igår var det då stadt. Det var okej, men jag tycker nog att stadt är lite överskattat.
Hur som helst hade jag det ganska roligt med tjejerna :)
Efter 20 minuter i telefonkö till en taxi på natten förstod jag och Ellen att det nog var ganska kört, så vi kilade upp till Ellen L och somnade på hennes soffor. Underbart! :) Mindre kul var det att ta bussen hem kl 09, men det funkade.
Kändes lite som "the walk of shame" med gårdagens smink och bara ben, jag och Ellen konstanterade att det inte var så mycket folk ute, så de var inte så många som såg oss......
Någonstans vid krönikebrunn kom jag på att vi inte hade mött en enda människa eller bil, började fundera på om vi var med i någon skräckfilm och alla i hela världen hade dött, förutom jag och Ellen då. Det var ju tyst som i graven!
Väntade bara på att någon zombie skulle komma springande emot oss. Kom fram till stationen och inte en zombie i sikte (och tack gode gud för det!), där stod bara en liten buss och väntade på oss.

Verkar som om det fina vädret har tagit slut nu, känns inte alls roligt :(

Imorgon bär det av till farmor, för att träffa östersundskusinerna! Ska bli så trevligt!


Kommentarer
Caroline

blev det några biljetter bokade till den 23e också ;)? kraaam

2008-05-02 @ 13:18:31
URL: http://caallin.blogg.se
Caroline

Det är braaaaa Julia =) Blir det tåg tillsammans med Ellen L då? Och är Ellen B också bokad och klar ;)? Gud vad jag längtar nu =) kraaam

2008-05-03 @ 17:01:01
URL: http://caallin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0