måndagar...

Varit lite off idag.

Tänkte att jag skulle in till gymmet och försöka bli på bättre humör.
Skulle bara stanna hos en kompis och säga hej innan jag började träna.
På vägen till Skara ligger bilen framför mej i 60 km/h, och bilen bakom mej hade helljus på.
När jag kommer in till Skara och ska hälsa på vännen är han och handlar, så vi bestämde att jag skulle komma efter träningen istället.
Kommer in på gymmet och ser att det är knökfullt, tänkte att jag bara stannar ett litet tag då.
Väl nere i omklädningsrummet upptäcker jag att jag har med mej en av mina träningsskor, och sen en av mammas finskor.
Här någonstans börjar jag känna mej gråtfärdig och bestämmer mej för att SKITA i gymmet.
Drar till farmor, äter en biskvi, hälsar på kompisen och åker sedan hem.

Älskar man bara inte måndagar?


Kommentarer
EllenL

Känner man inte att livet är helt underbart när man får en sådan toppen måndag ;) Nästan så man tror att någon där uppe vill jävlas med en!

2008-11-17 @ 22:51:14
Sandra

Låter nästan lite komiskt såhär att läsa, men håller med föregående talare: känns det inte som om någon bara jävlas? Hur är allt annars? Lite tyst här på sidan på senaste tiden. Hoppas allt är bra med dig.

2008-11-18 @ 14:16:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0