ännu en dag

Dagen som gått har knappast varit underbar.
Det börjar med att jag vaknar och mitt huvud känns som om det blivit överkört av ett tåg. (Egentligen har jag ju ingen erfarenhet av hur det känns, men jag antar att det inte är någon angenäm känsla.........)
Vid lunchtid ville jag bara lägga mej ner och dö. Alternativt lägga mej ner på golvet och stortjuta för att barnen inte gjorde som jag ville, den metoden tillämpas av många på dagis.... dock ej vanligtvis av fröknar.........
Efter en halvtimmes rast satte jag i mej lite värktabletter och överlevde dagen. VICTORY!
Då är det bara två dagar kvar till helgen, och sedan en till vecka med jobb. i'm lovin' it.....

Juste, igår hämtade jag ut mitt körtkort. Har aldrig känt mej så vuxen som nu :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0