letar man så.....

Jag har hittat min gamla dagbok, som jag inte skrivit i på år och dar.........
Läste ett parti från när jag var 15 och förälskad. Jäklar vilka starka känslor det fanns där!
Varenda ord fullkomligt dryper av lycka när jag beskriver hur han ser ut, vad han sagt och vad han gjort.
När man ska få känna den känslan igen?

"Dina kyssar är som alkohol, alltså, du smakar inte alkohol, men jag känner mej full när jag kysst dej! Att det kan finnas sådana här fyllor visste jag inte", var något han sa på en nyårsfest. Nu vet jag väl inte om det där citatet är så väldigt romantiskt, men jag tycker om det ändå.

Nu varade visserligen det förhållandet i bara en dryg månad och det visar väl att den där lyckofasen inte är en garanti för att det ska fungera.... Men.. Åh, skulle göra vad som helst för att få känna sådär! Gärna NU! :)



Kommentarer
Klyftan

jag med! vart tror du vi kan hitta våra män?! :D

2008-09-08 @ 19:50:44
URL: http://klyftan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0