Dagisskadad?

Inte nog med att jag alltid har papper i fickan, beredd att snyta nästa rinniga näsa,
mina händer konstant luktar frukt,
jag skulle kunna sjunga imse vimse spindel med kompletta rörelser i sömnen,
och en smutsig fläck på alla mina jeans i höjd med fickan på låret (när man lyfter upp ett barn med skor är det alltid lite lera/sand/gegga/you name it som förflyttas till ens byxor...),
så har jag nu gått och fått sand i mobilen.
Jag har ju en mobil med skjutlucka, så det är ju ingen höjdare direkt.......


Imorgon kommer den här busen hit, så jag får fortsätta att vara dagisfröken/faster i helgen... Ska bli trevligt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0