resultat, minus och försening

Fick tillbaka min första journalistiktenta igår. När jag skrev den konstanterade jag att man inte skulle skriva tentor fredagen den 13, men det gick mycket bättre än vad jag trodde!
36,5 poäng av 39 möjliga :)
Dååå blev jag glad.

I Båstad är det frost och flera minus, jättemysigt.
Mindre roilgt var det igår morses, jag skulle beställa biljetter hem varpå internet krånglade och jag var tvungen att ringa och beställa. Det tog en stund. Sedan skulle jag läsa klart i böckerna inför dagens lektioner.
Det gjorde att jag blev liite lite sen när jag skulle ner till skolan. När jag ska sätta på mig ytterkläderna ser jag att jag har världens fläck på min tröja, får snabbt som tusan byta den.
När jag kommer ut till cykeln upptäcker jag att låset frusit, fick böja mig ner och blåsa på låset och tillsist släppte det. När jag går ner för backen med cykeln upptäcker jag att den ena handbromsen frusit, och jag har från början väldigt dåliga bromsar och behöver alla bromsar jag kan på cykeln!
Men tro det eller ej - jag kom ner till skolan fem minuter innan föreläsningen började och hann köpa en kaffe ;)

Ska inte försöka få det så stressigt idag, så därför ska jag inte göra ett längre inlägg :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0