Tillbaka..

Skrevs i morse, men det ville inte publiceras...


Nu befinner jag mig i Båstad, och snart ska jag kila iväg till skolan för en lektion i webbmedia. Lärarna ska komma och förklara uppgift tre för oss, och det är välbehövligt!
Jag läste uppgiften igår, förstod den inte, jag läste de kapitel i kurslitteraturen vi skulle läsa, jag för stod inte det heller. Jag är lite fundersam på hur utförligt de kommer förklara, ska jag göra uppgiften behöver jag någon som står bredvid mig och säger "Så här ska du göra!". Hmhm. Det löser sig.

Skönt att vara tillbaka i Båstad och att träffa John igen.. Jag tycker verkligen om honom så mycket :)

Gick och la oss tidigt igår, redan vid halv nio! Men ändå vaknade jag inte utvilad, jag var jättestressad när jag sov, jag drömde att jag skulle till massa ställen och fixa massa saker. Jag vaknade varje gång jag vände på mig, och det var ofta! Kan nog bero på att sängen inte är den bästa heller, ska bli skönt att snart flytta och få en egen :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0