jag klarade det!

Idag har varit en lugn, stressig, sjuk, irriteande, mysig och underbar dag. Precis som det brukar vara när man jobbar på en förskola.

Mellan halv åtta och två kände jag bara för att sätta mej i bilen, köra hem och dra täcket över huvudet.
Men... efter tvåslaget kände jag mej lite mer som en människa än innan. Dock en förkyld människa.
Själva sjukheten i huvudet (där fick jag allt till det!) släppte och nu känner jag mej bara hostig och snuvig... fast jag har lock för ett öra, och det vägrar att försvinna. Det är lite jobbigt.
Jag tror nog att jag överlever min 4 timmars långa arbetsdag imorgon!

Jag siktar på att bli frisk till helgen då jag ska åka till John... Men.. vad spelar det för roll att bli frisk när man har en ännu mer förkyld pojkvän?




Kommentarer
hanna

ojojoj....the pretty couple blev ni just utsedda till!

2009-02-18 @ 12:23:50
John

Jag gör mitt bästa för att bli lika frisk som dig till helgen :)

2009-02-18 @ 12:43:27
clabu

Vilket kanonkort, John... och vad kul att Julia är med också :-))

2009-02-18 @ 19:45:48
Sandra

Det är är en söt kille! Hoppas du blir frisk snart.

2009-02-21 @ 10:14:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0