framtidsplaner?

Jag saknar mina barn på dagis.
Faktiskt.

På måndag och tre veckor framåt har jag fått jobb. Dagis i Axvall stänger, så då tar jag och två personal till från Axvall med oss de barnen som är kvar och är på dagis i Varnhem.
I Varnhem har jag jobbat mycket innan, åh, det känns så roligt att komma tillbaka dit också!
Jag ser verkligen fram emot att få jobba igen. :)


(den enda bilden jag har från jobbet, regnbågarna under grillkvällen i  maj)


Ska man utbilda sej till förskolelärare?
Jag vet att jag passar som det, jag tycker om barn, jag vet att det är roligt (men även väldigt ansträngande), jag älskar att få vara utomhus så mycket och efter de snart två åren som jag har springvickat har jag svårt att föreställa mej ett jobb där man bara är inne hela tiden.
Jag har jobbat på ICA, inom kyrkan, i ett projekt för ungdomar i en forntidsby och dagis.
Känns som om jag bör testa fler jobb innan jag bestämmer mej för vad jag vill bli? Speciellt när jag var så skoltrött i gymnasiet?
Kanske finns det något som passar mej bättre?
Hur lätt är det att få tag i jobb nu?

hmhmhm. Det är inte lätt det här :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0