fullt!

Här kommer ett inlägg som kanske inte intresserar någon annan än pappa (som alltid frågar vad jag och John ska äta när han pratar med mig, och tycker att Ica Maxi är underbar affär), men det är ju fars dag, så jag får ju bjuda på något så att han blir glad ;)

I fredags kväll for jag och John iväg till Ica Maxi i Mellbystrand och storhandlade.
Tog ca en timma och notan slutade på en ganska hög summa... Men aldrig har vårt kylskåp, frys och "skafferi" varit så välfyllda! :) och det känns såååååå skönt att ha handlat mat för hela veckan som kommer!







När John kommer hem vid 13 ska vi laga en "Skagen-fisk-panna", receptet hittade jag i den lilla receptboken som jag fick av mamma och pappa för många jular sedan. Det verkade väldigt enkel och gott, så jag tänkte att vi skulle testa.
Ikväll blir det tacos! :D Riktigt länge sedan vi åt det, och det ska bli jättegott :)


Kommentarer
Lena

:) Du är rolig du!

2009-11-08 @ 14:26:41
pappa

Jag blir så glad eftersom du förstått vad lycka kan innebära (så är det iallfall för mig):

-Ett välfyllt kylskåp

-Ett välfyllt frys

-Ett välfyllt skafferi

Det finns vissa andra väsentliga och självklara saker som ingår i min o andras lycka tex kärlek, barn, fred, hälsa mm men punkterna ovan tror jag ofta förbises :-))

pussokram

2009-11-08 @ 16:05:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0