Godnatt!

Så var denna långa torsdag slut..

Började dagen med att gå till radion och göra provet i sändningsstudio.
Jag har inte kunnat öva så mycket, i och med att jag varit sjuk och det fullspäckade schemat med allt pluggande, så jag var glad att Hasse tyckte jag var bra och att jag klarade utan svårigheter.
Efter provet satt jag, Sara och Adam kvar och pluggade. Väldigt skönt att kunna slänga ut frågor i luften och få ett svar, att inte behöva leta efter svaret i alla anteckningar/böcker/ppt-presentationer/hemsidor.
Jag fick ganska mycket gjort, och lämnade radion vid halv tre för att kila hem.

Hemma fick jag min välbehövliga paus framför tv:n, Ghost Whisperer sändes på TV4.
Jag började följa det programet strax innan jag blev sjuk, och sedan dess har jag varit fast ;)
Men jag måste erkänna att jag sitter och sneglar runt om i rummet ibland, jag är ju trots allt väldigt lättskrämd och spöken är jag ju inte särskilt förtjust i.. Haha. Så typiskt mig. Jag avskyr spöken och allt övernaturligt, men ändå dras jag till program som t ex Det okända.

Efter tv-pausen satte jag mig återigen och pluggade, och har gjort så fram tills nu.
Det riktigt snurrar i huvudet på mig av all fakta, och det känns som om jag kan mycket.
Men frågan är om det inte är för mycket info? Jag är inte säker på att jag kommer kunna svara rätt när det väl gäller imorgon på tentan.
Men jag orkar inte stressa upp mig för det nu, jag är fruuuuuktansvärt trött och jag vet att jag måste upp tidigt imorgon för dusch och ytterligare lite pluggande..

Så.... Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0