inte på topp

Om jag ska vara ärlig så känns det lite tungt just nu.
Tungt med skolan, det är mycket att göra nu, speciellt denna och nästa vecka, och det är svåra saker.
Jag känner att jag inte riktigt har allt under kontroll.

12 november, praktiskt prov i sändningsstudion
13 november, tenta i journalistik
16 november, inlämning om grupprocessen
16 november, inlämning av hemsida
Sedan vet jag att det inte är många veckor kvar till nästa journalistiktenta, och så har vi fått ett till stort grupparbete om publikkontakten i radions historia, som vi i webbkursen ska publicera på en hemsida.
Sedan oroar jag mig för att ordna praktikplats.
Och för själva yrket, har jag självförtroendet att jobba med det här? All stress och press som jag antar att det kommer bli.. Kanske skulle jag passa mer som skrivande journalist, visserligen är det ju stess och stor press på en där med..

Jag känner mig inte frisk ännu, igår höll jag på att inte orka eftermiddagens föreläsning.

Jag skulle så gärna vilja börja träna igen, då känner jag mig mer nöjd med mig själv.


Och så regnar det.



Kommentarer
Lena

Jädrans regn...



Andas lugnt och fokusera på EN sak i taget. Då fixar du det.

2009-11-10 @ 16:40:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0