trött, glad och lite osammanhängande text

Idag har vi haft redaktionsmöte hela dagen.
Och det känns bra, nu har vi kommit ännu längre, strukturerat upp det hela en aning, och vi vet vad det är som finns kvar att göras.
Det har funnits en viss irritation i gruppen, men jag tycker ändå att vi har pratat mycket om det, kommit fram till saker och ting. Jag tycker vi är en bra grupp. :) 
Plus att vi kom en bra bit med rapporten! Då blir jag glad och kan pusta ut :)

Jag måste söka till nästa termin på kursen, har tänkt att göra det varje dag, men likförbannat alltid glömt..
Så nu tänkte jag äntligen ta tag i det, men.... studera.nu är ju jättesvårt att förstå! Det är en djungel!
Måste jag skicka in betyg t ex? Gjorde ju det förra gången... Komplettera handlingar från nuvarande studier? Söka CSN där direkt?
Fruuuustration!

Snart kommer luften gå ur mig, har hållt igång hela dagen. Hade planerat att gå på ett spinningpass idag kl 17, men när jag kom hem strax innan fyra och tänkte boka på internet så upptäckte jag att man var tvungen att ha en användare. Det ORKADE jag inte fixa, så jag tänkte kila ner och bara träna på gymmet vid 20 istället. Hinner äta och vila upp mig lite innan dess.




AHAA..... satt och funderade över det där med anmälningen till nästa termin, för det känns ju som det är lite småbråttom när sista anmäningsdagen är i övermorgon, och jag har ju en viss tendens att stressa upp mig.
Så jag ringde bara till dem och frågade. Lätt som en PLÄTT, så nu är jag anmäld och kan pusta ut ;)
Och när jag kan pusta ut blir jag SÅ HÄR glad... :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0