provet innehöll varken en tv eller bordslampa...

I natt drömde jag om mixerbord. Jag drömde att jag hade provet, och Robban bad mig koppla in en tv, och en bordslampa. Jag blev förtvivlad, för det kunde jag inte, medan Robban gång på gång sa att han hade gått igenom det på lektionen..

Väl på provet bad han mig inte att koppla in varken en tv eller bordslampa.. Så jag klarade både provet om mixerbordet och adobe audition. Skönt att det är avklarat. :)
Nu väntar jag bara på att få resultatet från tentan.

Vi har haft redaktionsmöte under eftermiddagen idag, och vi kom en bit på vägen - vilket var väldigt skönt då jag haft lite småpanik.. Fortfarande mycket kvar att göra, men det känns bra att ha börjat på de större uppgifterna.

Jag känner att jag fortfarande är rätt uppe i varv, skulle kanske ta och städa lite?

Senare ikväll blir det i alla fall friskis.
 
Grattis underbara Ellen på din 21 års dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0