rosor och inlämningar.

När jag kom hem igår väntade 20 rosor på köksbordet.
John hade köpt dem för att jag fick VG på tentan.
Lite gulligt.... :)

Lite snurrigt i huvudet för tillfället. 

fre 23 okt - Inlämningsguppgift, spela in och berätta om gruppen (journalistik)
fre 23 okt - liten inlämningsuppgift (journalistik)
fre 23 okt - innan fredag ska jag ha skapat en blogg på itslearning och börjat skriva med HTML koder...? (webbmedia)
fre 30 okt - inlämning av kunskapskontrollen (journalistik)
ons 4 nov - inlämning av rapporten och konceptet för radio klassiska hits (kreativitet och organisation)
ons 4 nov - kreativ redovisning av konceptet för radio klassiska hits (kreativitet och organisation)
mån 16 nov - inlämning av grupprocessen (kreativitet och organisation)

Förutom dessa inlämningar (jag tror jag fått med alla), så är det lektioner som man ska läsa mycket till, och öva i t ex sändningsstdion. Men jag klagar inte, jag antar att det är så här på en högskola.

Idag vi ha lektion i etiska regler och sedan ska jag stanna kvar i skolan och skriva lite på kunskapskontrollen, och göra den där bloggen och koderna.


Kommentarer
Lena

OJ, glöm inte att andas och kom i håg: en sak i taget.

2009-10-21 @ 16:42:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0