Ullared, örhängen

Idag har det handlats!

Vi kom fram till Ullared vid halv tio.. och konstaterade att vi skulle åkt hemifrån lite tidigare.
Kön kändes som om den var hur lång som helst (det regnade till på köpet), men det gick hyfsat snabbt, för efter 25 minuter var vi inne.
.... Inne bland hundratals kundvagnar och människor, som alla äger gången.
Hm. Det vet man ju alltid innan man kommer dit visserligen - på Ullared är det ALLTID trångt och jävligt, men det är lika störande varje gång.... hur som helst, köpte lite kläder, men mest saker som behövs här hemma, som skärbrädor, saxar, ficklampa, plåster, tvättmedel, sköljmedel, rengöringsmedel, tvättsvampar, duschkräm, shampo, balsam, hårinpackning, ansiktskräm, tandkräm........
Vid ett lämnade vi stället, och det kändes väldigt skönt :)

Igår roade jag mig med att göra lite örhängen. De första fick jag utav mamma, de hade rosa pärlor som hängde ner, men eftersom rosa inte är min favoritfärg bytte jag ut de pärlorna mot klarblåa, de blev jättefina :)
 

Och de andra örhängena är med röda, orangea (förlåt mamma, jag menar brandgula ;), bruna och gula pärlor. Svår att få fina på bild, men jag gillar dem verkligen! :)

 

Annars så har jag tentor nästa vecka. Tänk att min första tenta NÅGONSIN ska vara på LJUDTEKNIK........ Är inte det typiskt? Ni som känner mig vet att det inte är något favoritämne. Hm. Men jag hoppas verkligen att det ska gå bra. Vi hade resursdag i skolan igår, då man kunde komma och fråga lärarna om det man undrade inför nästa vecka, så jag tror att jag fått alla mina frågetecken uträtade.. Men när jag väl sitter där är jag inte så säker på hur jag ska förklara att t ex decibell är en relativ skala...

Nej, nu ska jag ta tag i disken och sedan mysa med John.. :)


Kommentarer
hanna

det KOMMER gå bra.. och gör det inte det så tentar man bara om, nema problema.. :)

2009-10-04 @ 17:10:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0