så var det ju det här med ljudteknik...

Jag hatar ljudteknik.
Jag sitter här och känner exakt samma sak som när jag gick på gymnasiet. Det bara går inte.
Boken som vi ska läsa är på engelska. Svår engelska, och med tanke på innehållet är det tveksamt om jag ens skulle förstå om det var på svenska. Suck.
Har kollat på lite sidor på internet för att se om de kan beskriva mikrofoner, fast på svenska. Det går lite bättre, men jag vet ju inte om boken vi läser och det jag läser på nätet är samma sak.
Jäkla skit.

Jag sitter här inlindad i min vita filt och fryser. Tror jag håller på att bli lite förkyld.
Humöret är inte det bästa...
Men imorgon ska jag till Hanna i Malmö, och då kan ju inte humöret göra annat än att åka upp i topp!

Lilla farmor ringde nyss, och då blev jag lite gladare, hon är så söt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0