superlördag

Idag är det lördag, och jag känner mig lite bättre (peppar peppar, ta i trä).
Det mest ansträngde som gjorts idag hittills har varit att traska ner till ICA och köpa lite mat.
Jag och John lämnade in våra cyklar på lagning för några dagar sedan, de skulle kolla över lampor och bromsar på båda cyklarna. Hoppas att de snart är klara, för man har blivit lite bortskämd med att ha en cykel.. Matpåsen med varorna i kändes riktigt tung när jag gick upp för alla monsterbackar vi har här..

Min klass ska på bartömning på Pepes idag, lite trist att jag inte kan vara med, men jag ska fasen bli frisk.
Så istället blir det supermys med John ikväll, klycklingfiléer, lite godis och så ska vi spela bingolotto! Det är ju inte helt fel det heller :)
Kommer ihåg när jag var liten och satt bredvid pappa i soffan och vi kryssade för på varsin bricka. Då var man alltid tvungen att säga "två/tre/fyra i rad" så att han inte skulle missa om man fick bingo ;) och så mimade jag alltid med till artisterna som uppträdde. Det tror jag att jag skippar ikväll.



Och för att pappa ska känna sig delaktig även denna kväll så är två av lottern jag håller i hans.. :)

(Har inte min kamera än, men kom ju på att jag har en kamera i datorn)


Kommentarer
Anonym

Så nära vinst också!

Krya på dig nu gumman!

2009-09-28 @ 07:10:31
Lena

Det var då jag:)

2009-09-28 @ 07:11:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0