Jag har hållit mig upptagen de senaste dagarna


Städat, dammat, skurat golv, tvättat en miljard tvättar, plockat, skurat rent kylskåpet, gjort smycken (två armband och ett par örhängen), tvättat lister, skurat toaletten, rensat bort gamla blad från blommorna, gått på bio, fikat med John och hans faster, lagt upp gardiner, tittat på Götheborg, handlat, bytt lampor, köpt nya örngott, lagat 1,6 kg köttfärsbiffar, ordnat upp oredan i min garberob, tittat på film och myst...

Och nu börjar äntligen jobbångesten släppa! På måndag börjar jag :)

 
 


  





 

 





 



 



 



 



Kommentarer
pappa

Så fint ni har det....

Har du tid att komma hem till Nygården o ta ett tag ??

2010-08-06 @ 22:45:33
john

Gumman, du har varit jätteduktig :)

2010-08-09 @ 13:08:33
Anna

Åh så fina bilder :)

2010-09-06 @ 18:53:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0