tisdagsmorgon

Jag får så många fina saker i mina paket varje dag! Jag blir så glad! Hittills har jag fått ett armband, kortlekar, anteckningsblock och smyckeslsaker :).
Vill bara sätta igång och göra smycken, men jag misstänker att jag kommer få några smyckessaker till, så jag väntar lite... ;)

Nu är det sista veckan på den avdelningen som jag varit på i 10 veckor. För några veckor sedan trodde jag inte att jag skulle säga detta, men herregud vad jag kommer sakna dem! Det var varit lite kämpigt då och då, men barn är barn och är inget annat än helt igenom underbara.
Igår var det bara sex barn på vår avdelning och vi hade det supermysigt, vi var inne i stan och tittade på julskyltningen, dansade runt den stora granen i Nordstan och åt på McDonalds.
Snart så lär jag väl få reda på om jag kommer in på utbildningen också!

Igår var jag och John och inhandlade en plastgran. Närmare 2 meter hög.
Den kändes inte så stor i affären, men nu när jag tittar ut över vardagsrummet funderar jag på hur det kommer se ut. Höjden funkar nog, men det är själva bredden på granen jag är fundersam över.. Vi ska (om orken infinner sig) packa upp den ikväll, kanske slänger ut en bild då!

Snart dags för mig att bege mig till jobbet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0