Paket

Idag fick jag en avi, något låg och väntade på mig på posten. Vill inte minnas att jag beställt något eller att någon annan sagt att jag ska få ett paket, så jag knallade nyfiket ner till Posten. Väl där får jag ett ganska stort paket och listade ganska snabbt ut att det var från min syster. På vägen upp i hissen klämmer jag och känner på paketet.. Det är lite hårt, och lite mjukt? Eller..?... Fast det är lite olika hårt... Hm... Vad kan detta vara?

Väl hemma sliter jag upp paketet och häller ut innehållet på bordet;

   

Det är 23 små paket som min syster gjort till mig! Som en adventskalender!
Det fullkomligt KLIAR i fingararna på mig, för jag vill öppna alla paketen - NU!

Jag blev jätteglad! En sån himla fin grej som Hanna har lagt ner sin tid på, bara till mig!
Blev nästan lite rörd eftersom hon ansträngt sig så - Tack Hanna! :)



Kommentarer
hanna

PUSS!!

2010-12-01 @ 16:32:58
pappa

Hon är allt bra snäll din storasyster....men hur man blir bemött kan kanske delvis bero på hur man bemöter andra... ungefär som leendet du ger oftast resulterar i ett leende tillbaka.... ;-))

2010-12-01 @ 20:54:31
Anna

Åh va kul =)

2010-12-02 @ 19:43:43
Sara

Gud vad gulligt!

2010-12-02 @ 22:17:37
URL: http://saraleverin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0