ääääääntligen

JAAAAAAAAAA!!
Studiepengarna kommer imorgon!

Om man läser föregående inlägg så kan man tro att pengarna ska spenderas på kläder.
Tro mig, det hade jag mer än gärna gjort, men pengarna ska först och främst gå till hyra och räkningar.
Och så ska vi fylla på det ekande kylskåpet.
Och så ska jag betala tillbaka pengar till mamma och pappa.
Och så ska jag äntligen köpa shampo, balsam och hårinpackning.

Hade gärna velat köpa lite hyllor, skåp, gardiner, klocka, mattor och växter till lägenheten. Men jag tror inte att det kommer bli denna månaden heller.
Vi kommer nog aldrig att bli klara tror jag.. Men ah, det gör inte så mycket just nu. Jag är bara så glad över att vara i Göteborg :)

Natten gick bra - inga melodier eller ding-donganden från klockor hördes. I morse vid åtta kom John hem, och jag misstänker att han kommer ligga i sängen hela dagen.
Han är duktig på att sova länge i vanliga fall, så jag antar att han kommer sova hela eftermiddagen.
Men jag tror att jag kanske får väcka honom senare i eftermiddag, han kan ju inte ställa om dygnet helt.

När han väl har vaknat ska vi möblera om i lägenheten. Inte på mitt papper med miniatyrlägenheten, utan på riktigt :). Får se hur det blir :)


Kommentarer
Caroline

va kul att du hittat min blogg :P

och då hittade jag din samtidigt, ;) två flugor i samma smäll. hihi.

går det bra i skolan? :D

2010-01-29 @ 10:41:18
URL: http://jenilorac.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0