:)


Igår tittade jag igenom min blogg, och såg massa bilder som gjorde mig glad.
Det var bilder på familj och vänner, resor, fest och somrar! Jag fick en lyckokänsla i magen, något jag inte haft på länge.
För länge har jag gått och funderat, oroat mig, legat och snurrat runt i sängen utan att kunna sova om kvällarna.
Men nu när jag bestämt mig känns allt så mycket bättre, och lyckokänslan finns i mig :)
Jag längtar som tusan till förändringar, sommar, känslan av att vara nöjd, ha roligt och trivas!

Jag känner mig så peppad! Allt kommer säkert inte gå som på räls och bli kanon på en gång. Men allt löser sig. Jag tänker så nu, och snälla, försök inte att ta ner mig på jorden riktigt än, jag behöver sväva bland mina lyckliga moln ett tag till, trots att framtiden är oviss.



Inte varmt men nästan vår
Ingen lösning men ett spår
Inga planer men ett steg
Inte där än men på väg



(kanske har jag haft med det här Winnerbäckcitatet för många gånger, men det är min blogg, jag bestämmer vad som ska vara med ;)



Kommentarer
pappa

puss.....

2010-01-13 @ 18:47:07
Anna

vad glad jag blir. Du smittar visst av sig :)

2010-01-14 @ 09:00:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0