abstinens?

I natt drömde jag att jag köpte kläder.
Jag var i en affär och det fanns så mycket fina kläder, och jag kunde bara välja och vraka!
Det var UNDERBART! :)

(Kan meddela att det var ett tag sedan jag shoppade.....)


Idag har det hänt något märkligt.
Två gånger har jag hört en melodi som spelats högt. Låter som en klinkande melodi, typ som en speldosa. Har gått omkring i lägenheten men kan inte hitta vad det är som låter, eller lokalisera varifrån det kommer!
Antagligen har vi fått en ny granne som tycker om speldosor och har en som kan spela väldigt högt, eller så är det mer lyhört här än vad jag trott innan.
När klockan slog sex så hörde jag även en klocka som ding-dongade riktigt högt. Knepigt!

Nu är John på träning, och sedan ska han jobba natt i hemtjänsten i Torslanda. Första natten som jag ska sova själv här, och börjar jag höra massa melodier eller klockor som ringer mitt i natten kommer jag få problem med att sova. Det är läskigt och jag är ju väldigt lättskrämd när det kommer till spöklika händelser....

Var inte i skolan idag eftersom jag inte mådde bra när jag vaknade. Mår lite bättre nu, men det beror nog på treo.. Jag som äntligen började känna mig bättre! Vill inte få tillbaka min förkylning :/.


Kommentarer
pappa

Blir det väldigt läskigt kommer jag :-))

2010-01-27 @ 23:30:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0