lördagen

När John vaknade upp i förrgår så möblerade vi faktiskt om i vardagsrummet, och jag blev supernöjd!
Flyttade tv:n och soffan, på det sättet vi inte trodde skulle vara bra pga att soffan och tv:n skulle vara för långt i från varandra. Men det visade sig vara en vanesak, för nu känns det jättbra med det avståndet mellan soffan och tv:n. Hyllan står på långisdan av rummet och skrivbordet på kortsidan, där vi hade tv:n förut...
Rörigt när jag försöker förklara? Kom hit och se det istället ;)

Om lite mindre än fyra timmar går tåget hem. Det var länge sedan jag var hemma nu, och det ska bli så väldans skönt att komma hem :). Träffa mamma och pappa, alla djuren, kusiner, mostrar och morbrödrer, och spela piano! Pianopianopiano.... Åh, vad jag saknar att inte ha ett piano!

Igår var en handlingsdag. Det gick åt mycket pengar - men vi måste ju ha mat, och nu har vi myyycket mat :)
Vi var på Willys och handlade det mesta där, sedan for vi ut till Ica Maxi och handlade resten där. Där registrerade jag mig för självscanning - till Johns stora förtjusning. Jag fick knappt röra den där scannern för "Det här har jag gjort med mamma vetu, jag kan det" haha!
Till min glädje lyckades jag övertala John att vi skulle köpa fyra gröna växter för 99:-, som egentligen skulle kostat 160:-. Kanske inte världens vackraste och ståtligaste växter, men de gör sig bra i våra fönster.
Sedan fick vi en stor påse i tyg/hårdplast/jagkommerinteriktigtihågvadförmaterial som det stod Ica Maxi på. Den blev jag nästan gladast för. Skönt att slippa alla plastpåsar och papperskassar!

Här är det strålande solsken och elva minus!


      




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0