skitdag.

Vilken skitdag (Allt! Hela dagen! Förutom att träffa klasskompisarna).

Massa krångel och 400 kr i utgifter på tågbiljetter tur och retur till Båstad.
Det slutade med att jag fick köpa ett månadskort för 2200 kr, när jag trodde att det skulle kosta ungefär hälften.
Det fanns tydligen inget ungdoms/studentkort, vilket jag tidigare hört.
Fick låna mer pengar från mamma och pappa för att kunna betala kortet - något jag inte velat göra.

Innan nyår lämnade jag in min mobil på lagning för andra gången, för samma problem som den första gången.
I fredags hämtade jag ut mobilen, och igår fick jag lämna in den på lagning igen. Denna gången reklamerade jag den - vill inte se någon LG-skit igen..........
Så jag plockade fram min gamla hederliga Nokiamobil.
När jag satt på tåget hem började den krångla också.

När jag reser mig från tåget hör jag hur väskan knakar till och går sönder ännu mer.

Åkte hemifrån vid 07.00 och kom hem vid 18.30.......... Trött och på väldigtväldigt dåligt humör.

Tittar på Spårlöst. Sen ska jag gå och dra täcket över huvudet.


Kommentarer
Anna

Stackare! Inget på din sida! Men det var jättekul att ses igen! :)

2010-01-26 @ 08:39:52
hanna

:/ ingen toppendag det där du.. hoppas det går bättre idag.. kram

2010-01-26 @ 09:48:01
URL: http://seveninthemorning.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0