42 kraterbullar!


Imorgon är näst sista dagen på avdelningen innan vi stänger, och då bjuder vi föräldrar och barn på fika!
Jag har bakat kraterbullar, Frida ska göra tigerkaka och Cecilia ska baka kladdkaka.
Det är väldigt mycket mer än vad som brukar bjudas på på drop-in på förskolor, men vi vill slå på stort!
Vi har ju trots allt världens bästa barn och föräldrar! :)



Mitt i bakningen började jag fundera på vart den där platsen jag var gå glad över att få, när diskstället slängdes, tog vägen.....



Det blev 42 stycken! (Eller ja, om sanningen ska fram så är det 39 stycken nu. )
Jag tog två och John fick smaka på en. Tror dock inte att det kommer gå åt 39 kraterbullar imorgon.... Så det lär väl landa några mer i våra magar inom det närmaste dygnet!

Ska försöka tvinga mig ut på en promenad strax. Förkylningen känns äntligen bättre (pepparpeppartaiträ), men det känns inte så lockande eftersom alla blåsor och skavsår fortfarande är kvar på fötterna........... suck.


Kommentarer
john

jättegott!

2010-07-08 @ 19:55:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0