dimmigt!

När jag gick upp på morgonen för någon månad sedan märkte jag att det var jättedimmigt ute.
Det var så mycket dimma att jag inte ens såg rödljusen i korsningen, eller höghusen framför oss, och tänkte, att ingen kommer tro mig om jag inte tar kort på det...



Så såg det ut den morgonen,
och så här brukar det se ut



Lite skillnad? :P

Idag är det dock ingen dimma, bara molnigt och trist, och jag har på mig jeans för första gången denna veckan.
Fick ge vika för det kyliga sommarvädret idag :/



Kommentarer
Sara

Oj vilken dimma!

Ja, pengar försvinner gärna snabbt. Tycker absolut att vi ska träffas i sommar!

Ha en fin midsommar ni också!

2010-06-24 @ 19:13:12
URL: http://saraleverin.blogg.se/
pappa

Verkligen dimmigt....som Esplanaden en sen lördagskväll :-))

2010-06-24 @ 21:31:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0