+ 30

På andra sidan vägen finns det en skylt där temperaturen visas, och den visar just nu en plusgrad i skuggan.
Termometern som sitter utanför vårt fönster är i solen och visar + 30 grader. Varmt och gott här inne i lägenheten alltså :)
Gick precis till Hemmakväll och lämnade tillbaka lite filmer, och jag fick riktiga vårkänslor!
Dessvärre har jag åkt på en förkylning och blev helt slut av min korta promenad.
Såg mig själv i spegeln, och jag ser ju nästintill ut som ett spöke! Blek och jäklig, guuuuuuuuuuuud vad jag längtar till det blir lite mer sol och man kan bli BRUN!

Ikväll ska jag till min kära kusin Kajsa på inflyttningsfest. Det ska bli himlans trevligt, men tråkigt att jag inte mår så bra. Får se hur länge jag stannar. Tråkigt att jag ska gå och bli sjuk när det väl händer något! Jag blir galen av att bara vara hemma och tråka :/

John är på jobbet, och när han slutat ska han åka hem till sina föräldrar och fira att han fyllt år.
Han fyllde 22 igår, och av mig fick han två t-shirtar.
Ganska fantasilöst tyärr, och nu i efterhand har jag kommit på att han vid varje jul och födelsedag fått minst en t-shirt. Ops! Men jösses vilka snygga t-shirtar han har i sin garderob ;)
Nu är det ett bra tag till nästa presenttillfälle (julafton) och jag ska nog kunna komma på något annat att ge honom :).



Grattis älskling :)



Kommentarer
Eva i Axvall

Hej Julia!



Jag sitter just och tittar på Balibilder och temperaturer där. Josef landade på Bali idag och där är det + 30 grader i luften och ca 28 grader i vattnet! Det är orättvist! Där skulle vi alla vara nu. Kram till dig! Vi får härda ut ett tag till!

Eva

2010-03-06 @ 21:56:32
Julia

Hej Eva!

Åhh, det hade inte varit fel med 30 grader varmt! Får hoppas att det blir en dundersommar här sen :)

2010-03-08 @ 11:11:30
URL: http://choulia.blogg.se/
John

Tack så mycket älskling, har inte tänkt på att läsa här på ett tag, men nu när jag läste det så ville jag kommentera det :)

2010-03-13 @ 17:41:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0