Gårdagskvällen...

Inflyttningsfesten hos Kajsa var rolig! Träffade många nya trevliga människor :)
Kajsas lägenhet är så fin! Blir nästan lite avundsjuk ;).

Lustigt det där när man ska någonstans. Jag hade redan bestämt vad jag skulle ha på mig tidigare på dagen, men när sminket, håret och naglarna väl var fixade så provade jag nya kläder.
Sedan bytte jag tillbaka till de kläderna jag först hade plockat fram.
Och sen bytte jag kläder igen.
Det slutade - såklart - med att jag hade de kläderna jag bestämt från början!
Varför är det så varje gång? :P

   
 

Vid elva slog tröttheten till, så jag lyssnade på kroppen och satte mig på spårvagnen hem.
Tror nästan att jag somnade innan huvudet landade på kudden, och halv nio vaknade jag pigg och glad!
Mår mycket bättre idag, hostan är fortfarande kvar, men allmäntillståndet känns bättre!

Strax ska jag ner till tvättstugan, sedan upp och städa, så John blir glad när han kommer hem sen.
Hade tänk att gå ut och försöka hitta närmaste återvinningstation också, det ska ligga någonstans i närheten, men jag har inte lyckats lokalisera den än.. Önska mig lycka till :)



Kommentarer
Sara

Åh Julia, dina vackra gröna ögon kommer verkligen fram när du har den toppen. :)

2010-03-07 @ 20:53:47
URL: http://saraleverin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0