Nej.


Sedan den 12 april har jag praktiskt taget varit utslagen.
Trött.
Och sjuk.
Och nu har jag en infektion i en visdomstand.

Jag avskyr att vara nedstämd, negativ och ledsen. Som jag sagt så många gånger innan, så tror jag att man kan påverka hur man mår genom att bestämma sig för att vara glad.
Men jag har ingen ork till det just nu. Har inget vettigt att skriva.
Så därför säger jag tack och hej tills jag blivit glad igen.

"Det känns som om jag har ett litet privat jävla moln över mig,
som följer mig vart jag än går."


Kommentarer
Sara

Du får krya på dig Julia! Hoppas den dyra tandläkaren kunde hjälpa dig lite.

2010-05-18 @ 14:00:48
URL: http://saraleverin.blogg.se/
hanna

...here coooomes the suuuuun... lillan, som jag sa på tfn, greppa favoritboken, hyr mysfilmer och smeta in dig med brunutansol. då känner man sig alltid lite fräschare (och därmed gladare..)

kramis

2010-05-19 @ 23:07:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0