ÖNSKELISTA/VILL HA LISTA

Sedan flera månader tillbaka har jag skrivit ner saker jag vill ha så fort jag kommit på det.
Annars så sitter jag alltid runt den där tiden av året och funderar på vad det är jag önskar mig nu igen.. Och det är ju så svårt att bara komma på!

Så här kommer min ÖNSKELISTA/VILL HA LISTA

   - presentkort på smyckessaker för smyckestillverkning (t ex på Slöjd Detaljer eller något liknande)
   - varma tofflor
   - ett förkläde
   - eltandborste
   - duschradio
   - stavmixer
   - parfym, Pure Woman Bruno Banani
   - armbandsklocka
   - Schwarzkopf Repair Rescue, finns hos frisörer
   - personlig almanacka (vill ha en ny eftersom jag missade att man kunde göra egen design..)
   - presentkort på träningskläder, (vanliga kläder med för den delen ;)
   - glasögon
   - elpiano
   - gitarr

Jag inser att många av mina önskningar är lite väl dyra, och speciellt de sista på listan. Men detta är inte bara en önskelista, det är en vill ha lista för mig själv också, så jag kommer ihåg :)

Nu vill jag att mina familjemedlemar skriver en lika dan lista, behövs inte läggas ut på sina bloggar, bara jag får dem så jag kan börja fundera på mina julklappsinköp..... :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0