julsaker

Ända sen i torsdags har jag lagt band på mig själv för att inte gå upp till förrådet och hämta julsakerna.
Idag har jag städat hela dagen, lägenheten är - om man får säga det själv - skinande ren, enbart för att julsakerna ska fram. John skulle komma hem klockan fyra, och jag har gått och väntat hela dagen på att hämta julsakerna, eftersom jag antog att han ville vara med och packa upp.
När han hade varit hemma i fem minuter gick vi upp och hämtade julsakerna.

Gissa OM jag blev besviken då jag upptäckte att "jul-lådan" innehöll tre andventsljusstakar, tre tomtar och tre snögubbar?
Jag har således dragit slutsatsen att alla mina julsaker är hemma hos mamma och pappa.
Typiskt!



Kommentarer
Lena

Du ville ju inte ha med något till Båstad, men jag har ingen som helst aning om var dina saker är.

Skinande rent det låter som en dröm...:) I wish

2010-11-28 @ 09:39:53
sarah

hejsan!

allt bra med dej??

2010-11-28 @ 10:10:41
URL: http://sarahrnic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0