Äntligen torsdag!

Idag var första dagen på jobbet denna veckan.
Trots sömnbrist, huvudvärk och lite sjukdomskänsla i kroppen var jag så glad att vara tillbaka och träffa barnen!
Fast.., mina dagisbarn syntes inte till, nej, istället hade vi inte mindre än två spindelmän, en zorro, en häxa, en prinsessa, Darth Vader, Buzz Lightyear, en katt, en riddare, en cowboy och en mus-elefant-spindelman i barngruppen idag.
Vi firade Halloween och hade maskerad, disco och spöklunch med rosa makaroner och läbbiga falukorvsbitar (sa en annan fröken efter att ha tittat på korvarna).
En spännande dag må jag säga ;)

Imorgon ska jag fara iväg på mitt återbesök hos ögonläkaren. Åh, jag hoppashoppashoppas att ögat har läkt!
Idag när jag skulle byta tröja lyckades jag få in en bit av tröjärmen i det onda ögat, sedan råkade jag skvätta upp shampoo i samma öga när jag duschade. Men det gjorde inte ondare än vanligt, så förhoppningsvis är det läkt.... :)
Så, håll två tummar för mig 08.45 imorgon! (En tumme för att ögat ska ha läkt och en tumme för att jag hittar dit!)

Efter 3,5 timmars sömn föregående natt säger jag godnatt!


(Två lyktor jag gjort, väldigt dålig bild, får bli en bättre bild någon annan gång)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0