supermegadunderförkylning...

... jäkla skit.

Idag har jag varit hemma från min VFU. Något jag verkligen inte ville vara, då det innebär att jag måste ta igen den dagen någon annan gång... Satan!
Om några timmar ska jag sätta mig på tåget och åka hem till mamma och pappa. Det ska bli så skönt att komma hem, och roligt att träffa dem.

I måndags köpte vi två stolar och ett bord till balkongen. Jättefina tycker jag själv, och skönt att äntligen kunna sitta på balkongen och njuta. De senaste dagarna har det varit jättefint väder, men jag har inte kunnat inviga dem då jag som sagt är förkyld..... mutter....

 
(De fina kartongerna i bakgrunden ska självklart kastas. Någon gång. De har ju bara stått där sedan vi flyttade in...)

När jag var hemma förra helgen och firade påsk med farmor så lärde hon mig att virka. Det är jätteroligt!
Men lite lurigt att få det hela rakt... men övning ger färdighet har jag hört...
Här har jag virkat två små underlägg till att ha under kaffekopparna.  

  


Vi har köpt en tavla att hänga upp över tv:n i vardagsrummet. Det känns bra, nu ser det inte lika tomt ut. På bilden kan man även skymta de "nya" gardinerna som jag och John kompromissade fram..

 



Kommentarer
Lena

Fint!

2011-04-29 @ 18:24:14
hanna

tycker jag med :)

2011-04-30 @ 11:49:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0