Åh ge mig styrka

Dagens TO DO-lista

  • Handla
  • Gymma
  • Göra rent Sigges bur
  • Läsa

Inte så mycket på listan. Men jag har ingen motivation!

- Jag vill gå och handla ganska snabbt innan extrapriserna på Willys tar slut (om de inte redan är slut vid det här laget).
- Jag vill gärna träna innan alla andra kommer till gymmet, alltså innan klockan två
- Göra rent Sigges bur kan jag ju göra när som
- Jag borde läsa. Ska läsa 125 sidor i gruppsykologi denna veckan, och en artikel om tvåspråkighet. Dessutom vill vår seminarieledare att vi ska repetera allt som vi läst om lärandeteorierna. Har inga lektioner förrän på tisdag, men jag har svårt att finna motivationen att sätta mig ner och göra det idag (jag har ju hela heeeeeelgen på mig).

Och så sitter jag här med huvudvärk, och då är ingen uppgift särskilt lockande...........






Kommentarer
Anonym

Kommit i gång än? Det är en väldigt seg torsdag.

2011-02-17 @ 13:42:57
Lena

Det var jag då.

2011-02-17 @ 13:43:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0