Alla hjärtans dag


Snabbtining av alla hjärtans dag-middagen......



(Och mamma och pappa, innan ni frågar - det blev ytterfläskfilé ;)

Sedan visade det sig att jag och John tänkte lika dant angående alla hjärtans dag-presenter.. :)




För övrigt så rullar allt på.
Idag gjorde vi ett självvärderingstest i skolan om lärandeteorierna, och det visade sig att jag kan ju faktiskt det här hyfsat nu. Det är som det brukar vara med andra ord - jag förstår ingenting, jag läser och läser och funderar och funderar och försöker och försöker att förstå, jag tragglar, diskuterar och frågar. Jag känner mig vilsen och tycker fortfarande att jag inte förstår någonting, men helt plötsligt så kommer det en sån här grej och jag inser - jag förstår faktiskt!
Men jag kan inte nöja mig här, jag måste kunna sätta in teorierna i ett sammanhang och sedan skriva en uppsats om en lärandesituation från VFU:n..
Känns som om jag går från ett orosmoment till ett annat, och efter ett samtal med en annan i klassen så har jag förstått att jag inte är ensam om att känna så. Men det kommer (SKA) gå bra!


Kommentarer
Lena

Det kommer gå BRA, det vet jag.



PS: vi åt ungsstekt falukorv...

2011-02-15 @ 09:25:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0