Mina senaste inköp..

Jag och John var på Ur&Penn i lördags för att titta på klockor. När jag frågade tjejen om hon kunde ta fram den här klockan såg jag ganska tydligt att hon inte visste om hon skulle ge den till mig eller John när hon tog ur den ur asken. När klockan väl var köpt insåg jag varför - med klockan medföljde även ett halsband. Ett manligt halsband.
John fick halsbandet, jag klockan och vi alla var nöjda och glada :).




Min fina väldigt braiga multifunktionsskrivare! (Häftigt va?;)




Hittade ett par svarta skor jag ville ha... hittade ett par lika dana i vitt.. Den eviga frågan - vilket av paren ska jag köpa? Jag gjorde det lätt för mig och köpte bägge!



Och sist men inte minst......

 

:)


Kommentarer
hanna

SNYGG KLOCKA!!!! vill också ha en sådan.. (skrivaren, skorna och kaffefiltren får också tummen upp :)

2011-02-08 @ 22:51:50
Lena

Kaffefilter är lika viktiga som kaffe.

Fina skor och fin klocka!

2011-02-08 @ 22:54:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0