Födelsedagen

firades med att jag jobbade mellan 9-18. Det var en riktig, riiiktig stressig dag med 8 prioriterade rum. Men jag hann med alla mina rum, och det var såååååå skönt. Ser det lite som en utmaning att hinna med alla mina rum när jag jobbar, och igår fixade jag det galant! Hurra!

Åkte sedan hem till John och blev bjuden på mat och godis. Vi tittade på film, men somnade mitt i den. Vem klarar av att vara uppe till strax efter midnatt när man jobbat? Och det förvånar mig att John klarade av att vara vaken så länge efter en vecka där han (enligt egen utsago) snittat 6 liter öl om dagen.

Dagens TO DO är att:
- köpa glödlampa
- ta en lång efterlängtad dusch
- skriva lista till pappa
- få tag i hyresvärden och sedan adressändra
- tvätta (igen, detta evighetsprojekt!)
- en promenad kan ju inte sitta fel efter allt lösgodis igår

Så, det är väl bara dags att börja antar jag!



Kommentarer
Anonym

:)

2011-07-19 @ 15:04:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0